“Aku dan suami ibarat pasangan sempurna, tapi hakikatnya passport suami penuh dengan stamp Betong, Thailand, rupanya ini dia cari disana”

Ada beberapa kali aku dapat jangkitan lepas bersama dia. Aku terfikir daripada suami aku ke?

Mesti korang kata aku bodoh, kalau dah cantik, body bergetah, pandai, kerja bagus kenapa tak bercerai je?

Salam sejahtera semua, ni kali pertama aku kongsi apa yang aku alami

"Aku dan suami ibarat pasangan sempurna, tapi hakikatnya passport suami penuh dengan stamp Betong, Thailand, rupanya ini dia cari disana"

. Aku ni ada PhD, kerja pun ok, anak-anak bagi aku sempurna, comel, bijak, mendengar kata, dan suami aku di pandangan orang lain seorang yang mengambil berat, selalu tunjuk kasih sayang dia pada aku.

Kiranya di mata manusia lain dan kenalan aku kami ni pasangan bahagia. Aku pulak selalu jadi idola kenalan aku sebab walaupun dah beranak beberapa kali dan umur dah nak masuk ao-an aku masih nampak cantik, nampak muda daripada umur dan aku pandai bergaya.

Baca Artikel Penuh