Akhirnya Imran Bard dan kembar seiras 'dijodohkan'

Akhirnya Imran Bard dan kembar seiras ‘dijodohkan’

Akhirnya Imran Bard dan kembar seiras ‘dijodohkan’. Nama Imran Bard bukan lagi satu nama asing dalam kalangan anak muda di media sosial sekarang ini. Malah dia juga turut mempunyai pengikut yang ramai di media sosial dengan telatah lucunya yang sering menjadi hiburan ramai.

Baru-baru ini pula, perkongsian terbarunya ini sekali lagi mencuri tumpuan ramai apabila dia akhirnya berjumpa dengan kembar yang disebut-sebut selama ini. Sebaik sahaja video tersebut dimuatnaik, ia mula tular dikongsikan dan kini meraih hampir dua juta tontonan setakat ini.

Menerusi video yang dikongsikan ini, Imran Bard dilihat bersama-sama seorang individu yang pernah dikaitkan dengan dirinya sebelum ini. Memandangkan wajah mereka yang hampir sama ini, ramai yang menggelarkan mereka sebagai kembar dan mengharapkan Imran dapat bertemu dengan individu tersebut.

Akhirnya Imran Bard dan kembar seiras 'dijodohkan'

Selepas ramai yang menantikannya, Imran Bard akhirnya berjumpa dengan individu tersebut dan sempat merakamkan gambar bersama-sama. Gelagat kedua-duanya yang sangat kekok ketika bergambar itu turut membuatkan netizen berdekah melihatnya.

Dalam masa yang sama, ramai yang turut terkejut dengan persamaan wajah di antara kedua-duanya ini yang kelihatan seperti adik beradik. Malah ada juga yang berseloroh menggelarkan mereka sebagai adik beradik yang terpisah gara-gara persamaan mereka ini.

@imeringue2♬ original sound – Anaq Kiriman Heaven

baca:

Tambang bas sekolah pula bakal naik, kos alat ganti naik mendadak

Maria Farida dedah rahsia kekal ‘bergetah’ walaupun dah umur 53 tahun

CATEGORIES