“Adik-beradik ayah aku semua kategori kaya, tiap kali raya rumah aku, diorang tak nak masuk, katanya panas dan berbau”

Assalamualaikum semua. Aku tak tahu orang lain diorang dan adik beradik macam mana, mungkin sama dengan aku dan mungkin tidak.

Aku yakin sangat kita ni yang anak dan adik beradik boleh nampak mak ayah kita macam mana tapi setakat memerhati kalau tegur pun masuk telinga kanan keluar telinga kiri.

Keluarga kami dulu susah, mak, ayah, aku dan adik 2 orang. Adik beradik ayah aku duduk sama negeri.

Ayah aku ni termasuk dia ada 5 orang adik beradik semua tu lelaki. Mak aku pula dia ada 3 adik beradik semua perempuan.

Kami ni keluarga sejujurnya awal hidup dulu susah duduk dekat rumah kayu air pasang tu bilik kecik je kalau jalan bunyi kriuk kriuk lantai tu.

"Adik-beradik ayah aku semua kategori kaya, tiap kali raya rumah aku, diorang tak nak masuk, katanya panas dan berbau"

Baca Artikel Penuh