‘Ada perempuan call bini maki-maki, dia kacau laki orang ke? Segalanya terbongkar bila terbuka google photo di telefon isteri

Aku tak ada kekuatan nak lafaz cer4i masa tu. Aku tengok muka anak, aku kesian. Kesian anak – anak aku. Sejak hari tu, aku tak ambil pr0jek luar.

Aku ambil dalam JB je, dekat dengan rumah. Aku tak Iekat dekat rumah, duduk rumah aku terbayang bini aku dengan jantan tu.

Aku tengok muka anak aku, aku kesian. Aku solat pergi masjid, subuh pun aku pergi masjid. Kat rumah aku rasa serba tak kena.

‘Ada perempuan call bini maki-maki, dia kacau laki orang ke? Segalanya terbongkar bila terbuka google photo di telefon isteri

Bab nak ‘bersama’, isteri aku selalu kata penat kerja. Aku tidur kat ruang tamu. Aku maafkan isteri aku.

Untuk lupakan, susah. Kemudian, selepas setahun. Aku tak dapat pr0jek besar, kerja kecik – kecik pun takde. Aku duduk rumah, duit aku cukup tanggung anak bini. Sambil tu aku ambil upah pasang paip, upah baiki rumah.

Baca Artikel Penuh