“Abang tersedar semuanya dah lambat, masa isteri sakit asyik hilang je, bila orang tu dah takde baru terhegeh-hegeh”

Aku nak kongsi cerita ni. Kisah benar jadi kat abang aku sendiri. Cerita dia macam ni, abang dah kahwin lebih kurang 8 tahun.

Ada anak sorang, anak lelaki umur 7 tahun waktu kejadian. Kisahnya abang aku curang dengan isteri dia, aku tau sebab isteri dia pernah cerita kat aku dan tunjuk bukti sekali.

Abang aku memadu kasih dengan kawan sekolah. Kira cinta lama berputik kembali. Tapi setakat itu ajelah cerita kakak ipar.

Baca Artikel Penuh