“23 tahun hidup PJJ dengan suami, aku terbaca mesej isteri orang masakkan lauk untuk suami siap cabar aku call perempuan tu”

Sebelum ke point utama, saya nak perkenalankan diri dulu. Saya seorang isteri yang PJJ dengan suami, dia di utara saya di selatan.

Kami hanya dapat jumpa dalam sebulan sekali. Kami sama – sama kerja swasta.

Saya 40 tahun dan suami lewat 50an. Kami mempunyai 3 orang anak. Benarlah, hidup manusia mana yang tak pernah diuji, begitu juga dalam perkahwinan.

"23 tahun hidup PJJ dengan suami, aku terbaca mesej isteri orang masakkan lauk untuk suami siap cabar aku call perempuan tu"

Perkahwinan mana pun akan ada ujian, termasuk kami yang dah berkahwin 23 tahun.

Apa yang membuatkan saya nak menulis di sini, sebab saya memang nak pendapat terutama yang dah lama kahwin. Baru – baru ni masa suami balik bercuti, tergerak hati nak tengok whatsapp suami. Selama ni pun memang jarang saya nak cek tengok HP suami.

Baca Artikel Penuh