“2 minggu suami tak masuk bilik isteri kedua, semalam isteri kedua suruh suami pilih salah satu antara kami, rupanya ini perangai sebenar madu aku

Assalamualaikum min mohon hide ya. pinjam fb kawan. Saya merupakan isteri pertama dan suami saya baru je kahwin dengan isteri nombor dua dalam 3 bulan macam tu.

Perkahwinan yang kedua ni terjadi dengan alasan sebab saya tak dapat bagi anak walaupun dah 2 tahun kahwin.

Entahlah samada memang masalah pada saya atau Allah belum bagi rezeki.

"2 minggu suami tak masuk bilik isteri kedua, semalam isteri kedua suruh suami pilih salah satu antara kami, rupanya ini perangai sebenar madu aku

Alhamdullilah suami saya kahwin kali ni terus lekat bunting pelamin. Kiranya memang saya la yang susah nak mengandung tu. Isteri kedua pun cakap saya mandul sebab dia terus dapat rezeki mengandung.

Baru – baru ni saya ada g4duh sikit dengan suami sebab barang saya banyak hilang sebab isteri baru dia ambik. Saya tahu tu pun bila isteri dia masuk hospitaI sebab ada masalah sikit sebab mengandungkan. Ada sekali tu dia minta tolong saya ambilkan barang – barang dia kat bilik sebab kitorang duduk serumah.

Baca Artikel Penuh